מהו סולר לגנרטורים?

מהו סולר לגנרטורים?

סולר לגנרטורים הינו נוזל דלק, דומה לבנזין ליתר דיוק אך בטוח ממנו בהרבה, המניע וגורם לגנרטור להמשיך לעבוד. גנרטור הינו מכשיר חשמלי ההופך אנרגיה מכאנית לחשמלית, סולר לגנרטורים שונה במקצת מסולר של רכבים ומשמש להנעת גנרטורים בלבד.

יש סוגים שונים של גנרטורים כאשר ההבדל הראשון בין הגנרטורים הוא הדלק שמניע אותם וכמות החשמל המיוצר. הדלק מניע את הגנרטור ויוצר מתח וזרם חשמלי. בזכות הגנרטורים תוכלו ליצור חשמל בזמן חירום לשעות רציפות בהתאם לצרכים שלכם. אנו מבדילים בין 2 סוגים עיקריים של גנרטורים:

סוג 1 - גנרטור המופעל על ידי בנזין - בדרך כלל אלו יהיו גנרטורים בעלי מימדים קטנים, גנרטורים אלו נמצאים בשימוש של חובבי טיולים, מבצעי עבודות קטנות ולייצור חשמר לאורך זמן קצר.

סוג 2 - גנרטור העובד על סולר לגנרטורים. הוא גנרטור לרוב יהיה יותר גדול בגודלו, המשמש לשימושים גדולים יותר, כמו מפעלים, מעליות, אתרי בנייה, חדרי ניתוח וכדומה. השימוש עם סולר הרבה יותר בטוח מדלק כיוון שאינו מתלקח כמו דלק והוא אינו נפיץ. בדרך כלל שימוש בגנרטורים אלו נעשה בחדר ייעודי מאוורר ורחוק ממוקד העבודה.

 

היכן השימוש בגנרטורים נפוץ?

הגנרטור מאפשר לנו לקבל אספקת חשמל רציפה לאורך זמן, כל עוד יש לנו בנמצא סולר לגנרטורים זמין. ללא ספק אם יש לנו כלי או מבנה שאנו רוצים לספק לו חשמל באופן רציף נשתמש בגנרטורים. אספקת 

סולר לגנרטורים נפוץ בקרב בקרב חדרי ניתוח, בניני מגורים או משרדים עם מעליות, מפעלים, חדרי קירור ובכל המקומות הגדולים המצריכים מקור אנרגיה גדול מאוד להפעלת מכשור חשמלי, כל עוד נדאג לאספקת סולר לגנרטורים בצורה רציפה נקבל ייצור חשמל למשך כמה שעות רבות ואף ימים. חשוב להבדיל בין גנרטורים תעשייתיים לבין גנרטורים ביתיים שלרוב פועלים על דלק, גנרטור הפועל על בנזין, הוא נפוץ בקרב שימושים יום יומיים, כמו עבודות שטח קטנות, קמפינג, הפעלת קומקום, הפעלת רדיו, תאורה מסויימת אם זה לטיולים בערב או סתם תאורה בעת הפסקות חשמל. בתים רבים נרתעים מהפסקות חשמל ונעזרים ברכישת גנרטור שלרוב יהיה  מונע על ידי על בנזין. 

על מי כדאי לסמוך בהזמנת סולר לגנרטורים?

יש לבחור ספק סולר לגנרטור העונה על הצרכים והפרמטרים שלכם. אם לא תבחרו ספק סולר לגנרטור המתאים לצרכים ולפרמטרים שלכם, עלול להיגרם נזק לעצמכם ולגנרטור ולסביבה ומה גם שלא תקבלו את אספקת החשמל הדרושה לכם. לכן, יש להתייעץ עם בעל מקצוע לפני כל הזמנה ורכישה. כדי לדעת איך לבחור גנרטור מתאים יש לפנות לבעל מקצוע אשר יבחן ויתכנן את הדרישות מהגנרטור.

 

איך נדע איזה ספק סולר לגנרטור לבחור?

כאמור גנרטורים תעשייתיים לרוב פועלים על סולר לגנרטורים ועל מנת שנוכל להטיח פעילות רציפה של הגנרטור בין אם זה גנרטור המופעל בעת חירום או גנרטור המשמש אותנו בשטח אנו חייבים לבחור ספק סולר אמין ואיכותי, האיכות תבוא לידי ביטוי בזמינות הסולר, ברמת השירות הגבוהה והיכולת לתת אספקת סולר לגנרטורים בזמינות המותאמת לצרכים ולדרישות שלנו. מומלץ לתאם ציפיות עם ספק הסולר, להסביר לו מה הצרכים, מה יכול להיחשב כמצב חירום, ואת רמת הזמינות שלו בעת חירום.